Probiotiká v rôznych formách

Probiotiká
Probiotiká v rôznych formách

Jogurty, tvaroh, syry, bryndza, mlieko, kyslomliečne výrobky. To všetko sú potraviny, ktoré sú bohaté na obsah probiotík. Probiotiká majú veľmi pozitívne účinky na náš organizmus. Probiotiká majú pozitívny vplyv na správnu funkčnosť nášho tráviaceho organizmu. Tieto produkty sú vhodné pre bežný príjem probiotík, ale ak máme zdravotné problémy, je vhodnejšie nasadiť liečbu formou produktov dostupných v lekárňach. Práve v tejto situácii nedosiahneme potrebný príjem baktérií iba prostredníctvom jogurtov.

Museli by sme ich zjesť veľmi veľa, aby sme dosiahli podobný efekt ako pri farmaceutických produktoch. Preto by sme mali siahnuť po probiotikách, ktoré sú dostupné v lekárňach a tak si dopriať dostatočný príjem bakteriálnych kultúr. Je tu presne nastavené nielen potrebné množstvo, ale tiež druhové zloženie. Pre najmenšie deti zvoľte radšej kvapky, ktoré budú schopné prijať. Môžete ich zmiešať v nejakom nápoji alebo pridať do jedla, v ktorom sa stratí chuť kvapiek. Deti ich takto ľahšie prehltnú. Podávanie a dávkovanie je uvedené na každom obale, preto si ho pozorne naštudujte a dodržiavajte jednotlivé pokyny. Probiotiká by sa mali užívať dlhšiu dobu, aby sa zabezpečilo to, že sa stav nevráti späť do nerovnováhy.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *